poniedziałek, 24 listopada 2014

Boże Narodzenie już tuż tuż...

***

...no właśnie.. tuż tuż ;) więc przygotowania też trwają.
Dziś bardzo króciutko. 

Jednym z punktów mojego projektu 16x16 jest: 

7. Przygotować własnoręcznie zrobioną szopkę bożonarodzeniową.

... więc przy okazji robienia różnych ozdób świątecznych, bombek, dekoracji i innych świątecznych drobiazgów, zrobiłam sobie taką oto bombeczkę-szopeczkę. 
Ależ jestem z niej dumna :)) 






... Wykonana w połowie techniką decoupage, a w drugiej połowie.. hmm.. nie bardzo wiem jak nazwać tątechnikę "karczochową"???, no może. Tak czy siak efekt jest fantastyczny.
Mam pewność, że na chwilę obecną nikt nie będzie miał tak oryginalnej i wyjątkowej szopki.

A Wy jak tam z przygotowaniami świątecznymi? Macie już gotowe Wasze szopki? A może też zrobiliście coś wyjątkowego? 
Proszę pochwalcie się w komentarzu Waszymi szopkami bożonarodzeniowymi.

Z cieplutkimi pozdrowieniami zapraszam Was już za tydzień z relacji kolejnego zadania... mam nadzieję ;) 

ZAPRASZAM! 

MAJALENA FAR AWAY FROM HOME













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.