poniedziałek, 29 września 2014

Jesienna sesja zdjęciowa...

***
23-go września rozpoczeła się astronomiczna jesień. Natura maluje nam piękne pejzaże, kolorowe drzewa, liście w przeróżnych barwach, kwiaty kwitnące tylko jesienią, ale mamy też chłodne poranki i... ciepłe ubrania ;) 
No tak. Jesień przygotowuje nas na nadejście zimy. Dni coraz krótsze, słoneczka też już coraz mniej. 
Miałam szczęście, że udało mi się wybrać w słoneczne jeszcze niedzielne popołudnie na spacer do Ogrodu Botanicznego w Dublinie, bo pogoda z dnia na dzień już coraz bardziej jesienna - a może powinnam napisać typowo "irlandzka"? ;) 
(jeśli macie ochotę pooglądać sobie więcej fotek  z Orgodu Botanicznego w okresie letnim - zapraszam na mojego drugiego bloga >TUTAJ< ) 

Jesienna sesja zdjęciowa to kolejne zadanie wyznaczone do realizacji wg mojego Projektu 16x16
Na pozycji #11: 

"Zrobić sesje jesiennych zdjęć (minimum 10 zdjęć) w dowolnym klimacie".

No więc złapałam aparat fotograficzny i nie marnowałam niedzielnego popołudnia ;) 
Wskoczyłam w wygodne czerwone trampeczki i ruszyłam w drogę.



Wyznaczonych miałam minimum 10 zdjęć w realizacji tego zadnia, no ale jak to zazwyczaj bywa na sesjach zdjęciowych.. zwłaszcza kiedy jest co fotografować zdjęć jest więcej... dużo więcej... 

Uwielbiam kiedy robiąc zdjęcia słonce oświetla obiekty które fotografuje.. albo przebija się przez liście drzew tworząc magiczną atmosfetę. Efekt zdjęć jest niesamowity. I choć może moje zdjęcia tego nie oddają aż tak dobrze, bo nie mam takiego doświadczenia w fotografii to i tak uważam że są świetne. A Wy co o nich sądzicie?








Kolory jesieni są tak intensywne i przyciągające, że czasami ciężko oderwać od nich oczy. Zwłaszcza przy tak cudnych kwiatach kwitnących tą porą roku.. 



Patrząc na nie i inspirując się barwami czy kształem już mi chodzą po głowie różne projetky. Chyba zaraz złapię za jakieś szmatki, albo filc i stworzę kilka kwiatów broszek na wzór tych przecudnych Dalii. A Wy nie macie ochoty czegoś stworzyć? 

Wszystkie zdjęcia z tej sesji możecie zobaczyć na moim drugim blogu, o którym już wcześniej wspominałam IRELAND IN MY EYES >TUTAJ< 


Moja jesienna sesja zdjęciowa zaliczona! :) 
Czas na kolejne zadanie, które pokaże Wam już za tydzień. 
Moje zmagania z szydełkowymi kwadratami (granny square).

ZAPRASZAM!!!


MAJALENA FAR AWAY FROM HOME
www.majalenafarawayfromhome.blogspot.com


2 komentarze:

  1. Irlandzka jesień jest równie piękna jak nasza, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień jest bardzo podobna do polskiej jesieni.. ale i tak tesknie właśnie za tą Naszą POLSKĄ JESIENIĄ :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.